Робота мультидисциплінарної комісії медичного та педагогічного складу.

У нашій команді з’явився лікар ФРМ (фізичної та реабілітаційної медицини)
 
Структура підрозділу лікаря фізичної та реабілітаційної медицини

Лікар фізичної та реабілітаційної медицини(ФРМ) є головою мультидисциплінарної команди, до складу якої входять:

1.Фізичний терапевт
2.Ерготерапевт(в процесі становлення)
3.Терапевт мови та мовлення(логопед)
4.Соціальний працівник(співпраця з соц.службою)
5.Психолог
6.Протезист-ортезист(консультація за потребою)
7.Реабілітаційна медсестра

Цей перелік відповідає європейським вимогам, а у нашому закладі додатково є: 
-кондуктивний педагог за методикою ПЕТЬО;
-Монтессорі педагог;
-вчитель-дефектолог;
-БОБАТ -терапевт;
-арт-педагог;
-лікар психоневролог;
-спеціаліст, який працює за методикою сенсорної інтеграції; 
-музичний педагог; 
-масажисти та багато додаткових спеціалістів. 

Процеси навчання у фізичній та реабілітаційній медицині.
- ФРМ - спеціальність, що навчає новим фізичним засобам та поведінковим підходам, для уможливлення найкращої участі пацієнтів через покращення порушень та модифікації активності; з цієї точки зору, протягом процесів репарації та реабілітації лікарі ФРМ та реабілітаційна команда є вчителями нових рухових та поведінкових стратегій. 
Процеси навчання у фізичній та реабілітаційній медицині.

 Лікарі ФРМ вивчають, як люди навчаються руховим навичкам (рухове навчання), для цього мають розуміти:

 - Руховий розвиток: отримання здатності розвивати рухові навички для підвищення кінцевого виконання;

 - Руховий контроль: як неврологічна система контролює рух;
Процеси навчання у фізичній та реабілітаційній медицині.

Лікарі ФРМ вивчають, як люди навчаються руховим навичкам (рухове навчання), для цього мають розуміти: 

- Мотивацію: як мотивувати людей бажати навчатися руховим навичкам та брати участь у їхній програмі;

 - Навчальну практику фізичного тренування: як середовище втручання може оптимізувати здобуття рухових навичок.

Розуміння процесів репарації та використання компенсаційних процесів у ФРМ для адаптації, абілітації та реабілітації.

 - Сенсомоторна адаптація (напр. з використанням сенсорного конфлікту при застосуванні призматичних лінз).

 - Сенсомоторна адаптація та когнітивна експансія (напр. використання дзеркальної терапії).

Оцінка потенціалу відновлення та прогноз в фізичній та реабілітаційній медицині
 - визначення рівня преморбідного функціонування;
 - уявлення фінального функціонування; 
- проблема спілкування з пацієнтом щодо очікувань (прогнозу).

Комунікативні навички (вкл. інформуванням та навчанням пацієнта) Пацієнт
 - реабілітаційна команда;
 - сприяння взаємодії, обміну інформацією;
 - участь пацієнта/доглядачів у прийнятті рішень;
 - уможливлення самоуправління;
 - реагування на емоції;

 - менеджмент невизначеності.

Сподівємося, що з появою нового кваліфікованого спеціаліста - лікаря ФРМ, можливості реабілітаційного процесу збільшаться! (фото)