Робота мультидисциплінарної комісії медичного та педагогічного складу.
У нашій команді з’явився лікар ФРМ (фізичної та реабілітаційної медицини)
Структура підрозділу лікаря фізичної та реабілітаційної медицини
Лікар фізичної та реабілітаційної медицини(ФРМ) є головою мультидисциплінарної команди, до складу якої входять:
1.Фізичний терапевт
2.Ерготерапевт(в процесі становлення)
3.Терапевт мови та мовлення(логопед)
4.Соціальний працівник(співпраця з соц.службою)
5.Психолог
6.Протезист-ортезист(консультація за потребою)
7.Реабілітаційна медсестра
Цей перелік відповідає європейським вимогам, а у нашому закладі додатково є:
-кондуктивний педагог за методикою ПЕТЬО;
-Монтессорі педагог;
-вчитель-дефектолог;
-БОБАТ -терапевт;
-арт-педагог;
-лікар психоневролог;
-спеціаліст, який працює за методикою сенсорної інтеграції;
-музичний педагог;
-масажисти та багато додаткових спеціалістів.
Процеси навчання у фізичній та реабілітаційній медицині.
-
ФРМ - спеціальність, що навчає новим фізичним засобам та поведінковим
підходам, для уможливлення найкращої участі пацієнтів через покращення
порушень та модифікації активності; з цієї точки зору, протягом процесів
репарації та реабілітації лікарі ФРМ та реабілітаційна команда є
вчителями нових рухових та поведінкових стратегій.
Процеси навчання у фізичній та реабілітаційній медицині.
Лікарі ФРМ вивчають, як люди навчаються руховим навичкам (рухове навчання), для цього мають розуміти:
- Руховий розвиток: отримання здатності розвивати рухові навички для підвищення кінцевого виконання;
- Руховий контроль: як неврологічна система контролює рух;
Процеси навчання у фізичній та реабілітаційній медицині.
Лікарі ФРМ вивчають, як люди навчаються руховим навичкам (рухове навчання), для цього мають розуміти:
- Мотивацію: як мотивувати людей бажати навчатися руховим навичкам та брати участь у їхній програмі;
- Навчальну практику фізичного тренування: як середовище втручання може оптимізувати здобуття рухових навичок.
Розуміння процесів репарації та використання компенсаційних процесів у ФРМ для адаптації, абілітації та реабілітації.
- Сенсомоторна адаптація (напр. з використанням сенсорного конфлікту при застосуванні призматичних лінз).
- Сенсомоторна адаптація та когнітивна експансія (напр. використання дзеркальної терапії).
Оцінка потенціалу відновлення та прогноз в фізичній та реабілітаційній медицині
- визначення рівня преморбідного функціонування;
- уявлення фінального функціонування;
- проблема спілкування з пацієнтом щодо очікувань (прогнозу).
Комунікативні навички (вкл. інформуванням та навчанням пацієнта) Пацієнт
- реабілітаційна команда;
- сприяння взаємодії, обміну інформацією;
- участь пацієнта/доглядачів у прийнятті рішень;
- уможливлення самоуправління;
- реагування на емоції;
- менеджмент невизначеності.
Сподівємося, що з появою нового кваліфікованого спеціаліста - лікаря ФРМ, можливості реабілітаційного процесу збільшаться! (фото)